NOVATORIŠKASIS „NISSAN E-NV200 / Ivuana / Naujienos

NOVATORIŠKASIS „NISSAN E-NV200

Novatoriškasis „Nissan e-NV200"
Geriausias „Nissan LEAF" ir „NV200" savybes sujungęs vien elektra varomas „Nissan e-NV200" - novatoriškas, praktiškas ir aplinką tausojantis miesto automobilis.

• Neišskiria nė gramo teršalų, savo klasės atstovus pranoksta rafinuotomis važiavimo savybėmis ir itin mažomis eksploatacinėmis išlaidomis.
• „Nissan e-NV200" perėmė „Nissan LEAF" akumuliatoriumi varomą elektrinę pavarą ir „NV200" būdingą talpiausią klasėje krovinių skyrių.

Pagrindiniai momentai
• Lyginant su „NV200" modeliu, naujojo elektromobilio konstrukcijoje panaudota 30 proc. naujų komponentų.
• Remiantis patvirtintais duomenimis, įkrautas elektromobilis gali nuvažiuoti 170 km, o maksimalus jo greitis siekia 120 km/h.
• Elektromobilis pritaikytas „CHAdeMO" greitojo krovimo stotelėms (iki 80 proc. įkrova per pusvalandį).
• Jūsų paslaugoms daugiau kaip 1000 viešųjų greitojo krovimo stotelių Europoje.
• Gaminamas Barselonoje.

Elektromobilių segmente „Nissan" neužleidžia užimamos lyderio pozicijos ir pristato savo  naująjį kūrinį - kompaktišką furgoną „e-NV200". Jis išsiskiria neprilygstamais patobulinimais, nuline emisija bei itin mažomis eksploatacinėmis išlaidomis. Su šiuo pristatomu modeliu „Nissan" bendrovė taps pirmąja automobilių gamintoja, kurios pasauliniame asortimente dabar puikuosis du elektra varomi automobiliai: „e-NV200" prisijungs prie populiariausio pasaulyje „Nissan LEAF" elektromobilio.

„e-NV200" sujungia dviejų apdovanojimais įvertintų „Nissan" automobilių - „LEAF" (pelniusio „Pasaulio metų titulą") bei „NV200" (išrinkto „Tarptautiniu metų furgonu") - geriausias savybes ir yra pasirengęs amžiams pakeisti lengvųjų komercinių automobilių įvaizdį.

„e-NV200" modelyje panaudota itin efektyvi elektrinė pavara, panaši į montuojamą populiariajame „Nissan LEAF", bei „NV200" būdingas talpiausias klasėje krovinių skyrius. Taigi šiuo praktišku ir universaliu automobiliu galima vežti tiek žmones, tiek krovinius neteršiant aplinkos ir neskleidžiant triukšmo.

Prekybos salonuose „e-NV200" pasirodys rugsėjo mėnesį. Bus siūlomi du modeliai - furgonas ir penkiavietis keleivinis automobilis („Combi" ir daug prabangesnė „Evalia" versijos). Nors tikslinė „e-NV200" auditorija yra įmonės, šis elektromobilis patiks ir privatiems asmenims, turintiems gausias šeimas. Pagal „NEDC" patvirtintas „e-NV200" nuvažiuojamas atstumas (170 km) yra 49 proc. dilesnis už kiekvieną darbo dieną nuvažiuojamą vidutinį šios klasės furgono, naudojamo specializuotų įmonių parkuose, atstumą (100 km).  Tuo tarpu jo naudingoji apkrova ir krovinių skyriaus talpa yra tokia pati, kaip „NV200".

Akumuliatorių galima per naktį įkrauti iš vienfazio 16 A ir 3,3 kW galios namų elektros tinklo. Krovimui naudojant 32 A ir 6,6 kW tinklą, krovimo laikas sutrumpėja iki keturių valandų. Naudojantis specialiu „CHAdeMO", nuolatinės srovės, 50 kW greituoju krovikliu, akumuliatorių iki 80 proc. galima įkrauti vos per pusvalandį ar net per trumpesnį laiką, jeigu akumuliatorius nėra visiškai išsikrovęs. Visoje Europoje jau įrengta daugiau kaip 1000 viešųjų „CHAdeMO" greitojo krovimo stotelių. Be to, dalis įmonių savo parkuose ar centruose turi nuosavus greituosius kroviklius.

„Priešingai negu „Nissan LEAF", „e-NV200" patenka į visiškai kitą rinkos segmentą. Kartu su pasaulyje populiariausiu elektromobiliu jis mums padės įvykdyti elektromobilių perversmą. „NV200" nepavirto paprasčiausiai elektriniu - mes iš pagrindų pakeitėme jo konstrukciją ir sukūrėme produktą, kuris nėra tiesiog puikus elektrinis furgonas. Tai fantastiškas furgonas atitinkantis visus standartus", - pasakojo už prekybą ir rinkodarą atsakingas „Nissan Europe" vyriausiasis viceprezidentas Guillaume'as Carteris.

„Nissan Europe" elektromobilių skyriaus direktorius Jean-Pierre'as Diernazas taip pakomentavo „e-NV200" privalumus: „Laiko patikrintas ir itin efektyvus elektrinis galios agregatas, montuojamas modelyje „e-NV200", yra idealiai pritaikytas darbinio automobilio kasdieniam naudojimui, kai tenka dažnai stabdyti ir vėl pajudėti iš vietos. „e-NV200" visai neišskiria teršalų ir nekelia jokio triukšmo, todėl nedaro neigiamo poveikio aplinkai ir žmonėms. Galios agregatas, sujungtas su vienos pakopos transmisija, nesukelia varginančio triukšmo ir vibracijos. Tai tikras privalumas kiekvienam sunkiai dirbančiam kurjeriui ar taksi vairuotojui. Na o automobilių parko operatoriams neabejotinai patiks mažos eksploatacinės išlaidos."

Nors „e-NV200" sukurtas panaudojant esamą techninę įrangą, šis elektromobilis perėjo visą konstrukcijos tobulinimo programą, taip kaip nuo pradžių kuriamas naujas automobilis. Buvo atnaujintos svarbios galios agregato konstrukcinės dalys, kad automobilis galėtų tinkamai atlikti savo užduotį. Taip pat buvo pakeista automobilio kėbulo konstrukcija, kad būtų užtikrinta tokia pat kaip ir modelio „NV200" kroviniams skirta erdvė.

Šio lengvojo komercinio automobilio krovinių skyriaus tūris siekia 4,2 m3. Jame telpa du europinio standarto padėklai. Atstumiamos šoninės durys abiejose pusėse ir plačiai atsidarančios galinės durys leidžia lengvai sukrauti ir iškrauti krovinius.

Nuodugni bandymų realiomis sąlygomis programa buvo vykdoma Japonijoje ir Europoje, naudojant eksperimentinius automobilio modelius. Jie buvo perduoti pasaulyje žinomoms bendrovėms, tokioms kaip „FedEx", „Coca-Cola", „DHL", „IKEA", „British Gas", „EDF" ir Japonijos pašto tarnyba, kasdien eksploatuojančioms didelius automobilių parkus. Iš vairuotojų ir automobilių parkų vadovų gauti atsiliepimai labai pravertė tobulinant „e-NV200" prieš pradedant serijinę jo gamybą pagrindinėje „Nissan" lengvųjų komercinių automobilių gamykloje Barselonoje (Ispanija).

„Mes esame įsitikinę, jog „e-NV200" tikrai pakeis lengvųjų furgonų ir taksi automobilių parkus, kartu ir aplinką mūsų miestų centruose", - pridūrė Diernazas.

Daugiau apie „e-NV200" 

Nors „e-NV200" sukurtas panaudojant svarbiausius dviejų žinomų automobilių komponentus, vis dėlto tai unikalus modelis, turintis daugiau nei 30 proc. tik jam būdingų dalių.

„e-NV200" elektromobilis nuo „NV200" skiriasi pasikeitusia įspūdinga kėbulo išvaizda, naujos konstrukcijos važiuokle, patobulintu interjeru, nauju akumuliatoriaus bloku, efektyvesne regeneracine stabdymo sistema bei kitomis modifikacijomis, kuriomis siekta užtikrinti, kad „e-NV200" galėtų geriau atlikti savo misiją kaip miesto automobilis, skirtas žmonių ir krovinių pervežimui.

Šių pastangų rezultatas, itin tyliai riedantis ir aplinkos neteršiantis perspektyvus elektromobilis, galintis visiems naudingai pasitarnauti (vairuotojams, automobilių parkų operatoriams, keleiviams, pėstiesiems ir miesto gyventojams).

Akivaizdžiausias skirtumas tarp „e-NV200" ir jo vyresniojo brolio su tradiciniu galios agregatu, tai modifikuotas „Nissan" elektromobilio „veidas", būdingas „Nissan LEAF". Krovimo skyriaus durelių centre sumontuoti unikalūs mėlyni tonuoti LED priekiniai žibintai sukuria modernaus automobilio įspūdį ir pabrėžia individualų jo charakterį, kuriuo šis elektra varomas modelis skiriasi nuo savo artimo giminaičio su vidaus degimo varikliu.

Elektra varomą furgoną puošia nauji, išskirtiniai, pusmėnulio formos, ledo mėlynumo spalvos priekiniai žibintai su mėlynomis tonuotomis lempomis, kurių išdėstymas primena strėlės antgalį. LED technologijos žibintai  naudojami visų versijų galiniuose ir keleivinių modelių priekiniuose žibintuose. „Elektrinę" mėlyną temą toliau plėtoja „e-NV200" logotipas.

Automobilio viduje įrengtas naujas prietaisų skydelis su skaitmeniniais indikatoriais. Taip pat supaprastinta pavarų perjungimo svirtis, labiau primenanti įprastos automatinės transmisijos pavarų perjungimo svirtį nei „Leaf" kompiuterinę valdymo svirtį. Taip siekiama padėti vidaus degimo varikliais varomų furgonų vairuotojams greičiau priprasti prie „e-NV200".

Prietaisų skydelyje vairuotojas gali lengvai ir aiškiai matyti įvairią skaitmeninę informaciją: automobilio greitį, įkrovimo lygį, važiavimo atstumą. Galios matuoklis rodo variklio sūkius ir regeneracijos proceso būklę. Prietaisų skydelį išbaigia daugiafunkcinis ekranas, kuriame rodomi kiti laiko, atstumo ir greičio duomenys.

Kalbant apie mechaninius automobilio komponentus, „e-NV200" daug jų paveldėjo iš „Nissan LEAF": jame įrengta populiariausio pasaulyje elektromobilio nepriklausoma priekinė pakaba su „MacPherson" statramsčiu. Iš „LEAF" taip pat perimta pavaros sistema, įskaitant neseniai pristatytą antrosios kartos, 80 kW galios, kintamosios srovės sinchroninį elektrinį variklį su dabar visiškai integruotu atskiru kompaktišku akumuliatoriaus kroviklio ir inverterio bloku.

Tačiau „e-NV200" furgone esama ir reikšmingų pakeitimų. Pats ryškiausias jų yra ličio jonų akumuliatorius, kuris buvo atitinkamai modifikuotas, kad tilptų po automobilio grindimis, nesumažindamas krovinių skyriaus tūrio. Naujas akumuliatoriaus blokas, gaminamas „Nissan" gamykloje Sanderlande (JK) ir surenkamas Barselonoje, turi tiek pat modulių (48) ir yra tokios pat galios (24 kWh), kaip ir „LEAF" akumuliatorius, tačiau skiriasi jo konfigūracija.

Akumuliatoriaus blokas išdėstytas automobilio apačioje, po krovinių skyriaus grindimis ir montuojamas sutvirtintoje kėbulo zonoje, kad būtų užtikrinta didesnė apsauga susidūrimo metu. Akumuliatoriaus tvirtinimo mazgas taip pat atitinkamai 20 proc. ir 35 proc. padidina automobilio standumą išilginės ašies atžvilgiu bei atsparumą šoninėms deformacijoms, lyginant su „NV200".

Žemas svorio centras lemia išskirtines „e-NV200" važiavimo savybes ir nepriekaištingą valdymą, net ir lyginant su anksčiau „NV200" nustatytais standartais. Dėl elektromobiliui būdingo greitai išvystomo didelio sukimo momento, akumuliatoriumi varoma versija greičiau įsibėgėja iki 100 km/h (tik per xx,x s) nei 1,5 l dCi „NV200" modelis (jis įsibėgėja per xx,x s).

Dar vienas „e-NV200" pavaros sistemos pakeitimas, kurio nėra „LEAF" elektromobilyje, yra nauja efektyvesnė regeneracinė stabdžių sistema. Tai ypač didelis privalumas, kai tenka dažnai stabdyti ir vėl pajudėti iš vietos važiuojant mieste. Šiame elektra varomame furgone kaip standartinė įranga montuojama pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje sistema, kuri atleidus stabdžio pedalą automobilį dar išlaiko pradinėje padėtyje 2 sekundes. Tokiu būdu užtikrinamas sklandus pajudėjimas iš vietos įkalnėje.

###

Apie „Nissan" Europoje

„Nissan" yra daugiausiai veiklos Europoje vykdantis užsienio gamintojas. Įmonėje dirba daugiau nei 14 500 žmonių, atliekančių projektavimo, tyrimo ir plėtros, gamybos, logistikos, pardavimų bei rinkodaros darbus. Praėjusiais metais „Nissan" gamyklose Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Rusijoje buvo pagaminta daugiau nei 635 000 įvairių automobilių: apdovanojimus laiminčius „crossover" klasės automobilius, SUV ir komercinės klasės automobilius ir populiariausią pasaulyje elektromobilį Nissan LEAF, kurio klientų pasitenkinimo indeksas siekia net 97%, o net 95% savininkų jį rekomenduotų įsigyti kitiems. Šiandien Europai „Nissan" siūlo 24 skirtingus ir naujoviškus gaminius bei turi galimybę tapti pirmaujančiu Azijos prekės ženklu Europoje.

Nissan Nordic Europe Ltd.

Nissan Nordic Europe Oy yra Nissan importo ir marketingo padalinys veikiantis Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Kompanijoje dirba apie 181 darbuotojai, o būstinė įsikūrusi Suomijoje.www.nissan.lt