Holivudo aktorė Margot Robbie lenktyniavo Monako gatvėmis
„Volstryto vilkas" ir „Savižudžių būrys" žvaigždė, Margot Robbie elektromobiliu „Nissan BladeGlider", kuris gali pasiekti 100 km/h greitį mažiau nei per penkias sekundes, lenktyniavo Monako gatvėmis su kitu identišku sportiniu automobiliu. Tiesa, lenktynės vyko uždarose legendinės Prancūzijos Rivjeros Kunigaikštystės gatvėse. Šios improvizuotos lenktynės tapo Margot Robbie paskelbimo „Nissan" elektromobilių ambasadore renginio dalimi.
Išbandžiusi futuristinio trijų sėdynių automobilio galimybes, Margot Robbie savo jaudinančią kelionę baigė Kazino aikštėje, kurioje vyko populiariųjų filmų „Oušeno vienuoliktukas" ir „Kazino „Royale" filmavimas, jau nekalbant apie „Grand Prix" lenktynes, čia vykstančias nuo 3-iojo dešimtmečio.
Sukurtame trumpame filme rodoma, kaip filmų „Volstryto vilkas" ir „Savižudžių būrys" žvaigždė lekia „Fairmont Hairpin" posūkiu – tikriausiai žinomiausiu „Formulės 1" lenktynių posūkiu – ir atlieka drąsų lenkimo manevrą palei platų „Massenet" posūkį.
Margot Robbie teigė: „Tai jaudinantis elektrinių automobilių laikas. Vis daugiau žmonių renkasi elektrinius automobilius, padedančius užtikrinti tvaresnę ateitį, o „Nissan BladeGlider" leidžia pažvelgti į išmanesnių automobilių ateitį."
Vaizdo įrašas yra dalis populiariausių pasaulyje elektrinių automobilių „Nissan LEAF" gamintojo kampanijos „#ElectrifyTheWorld", kuria siekiama, kad kuo daugiau žmonių sužinotų apie šių automobilių tvarumą ir nulinę emisiją.
Šį unikalų automobilį sukūrė „Nissan" kompanija, kuri yra elektrinių automobilių pasaulinė lyderė. Improvizuotomis lenktynėmis buvo siekdama pademonstruoti, kad vairuoti visiškai elektrinius automobilius yra smagi ir jaudinanti patirtis, bei atskleisti, kaip ateityje galėtų atrodyti visiškai elektriniai sportiniai automobiliai.
Gareth Dunsmore, „Nissan Europe" elektrinių automobilių skyriaus direktorius, teigė: „Norime įkvėpti žmones mažais žingsneliais žengti link švaresnių ir saugesnių miestų, o darbas su Margot – puikus būdas tai padaryti."
„BladeGlider" yra dalis „Nissan" pažangiojo mobilumo vizijos, kuria siekiama parodyti, kaip automobiliai gali būti patobulinti ir susieti su juos supančia aplinka.
Monte Karlą „Nissan" kompanija pasirinko neatsitiktinai. Monakas vykdo ambicingą tvarumo programą, kuria siekia iki 2030 m. sumažinti anglies dvideginio emisijų lygi net 50 procentų.