„NISSAN" INŽINERINES INOVACIJAS NEPRIEKAIŠTINGAI ATSPINDI PAŽANGI KAMERA SU AUTOMATINIU VALYMO MECHANIZMU / Ivuana / Naujienos

„NISSAN" INŽINERINES INOVACIJAS NEPRIEKAIŠTINGAI ATSPINDI PAŽANGI KAMERA SU AUTOMATINIU VALYMO MECHANIZMU

  • Novatoriškas inžinerinis sprendimas, kuris nevaržomai leidžia naudoti „Nissan Safety Shield" funkcijas
  • Plataus apžvalgos kampo galinės kameros lešis yra nuvalomas specialiai įrengta valymo sistema
  • Pažangi vaizdo apdorojimo įranga aptinka ant lęšių nešvarumus
  • Naujasis „Note" automobilis pasižymi aukščiausio lygio technologijomis ir veržliu dizainu

Naujausias „Nissan Note", kurio pardavimai jau prasidės šių metų rudenį, išsiskirs iš kitų automobilių segmente novatoriška technologija. „Nissan Safety Shield"  sistema apima nukrypimo iš eismo juostos, aklos matymo zonos ir judančių objektų aptikimo perspėjimo sistemas. Šią sistemą papildo panoraminio vaizdo sistema, gebanti transliuoti vaizdą aplink automobilį 360 laipsnių kampu, tartum iš paukščio skrydžio.

 

Ir yra dar viena maža, bet svarbi inovacija, kuri užtikrina, kad visos šios funkcijos būtų visiškai optimizuotos - pažangi „Nissan" galinės vaizdo kameros nuvalymo sistema.

 

Kad aukščiausios klasės technologinės funkcijos būtų prieinamos B segmente, „Nissan" inžinieriai taip išplėtojo visas „Safety Shield" funkcijas, kad jos veiktų tik galinio vaizdo kameros pagrindu. Tai reiškia, kad brangi radaro, lazerinė arba priešakinės kameros technologija, kuri būtina daugelyje aukščiausios klasės modelių, šiuo atveju nereikalinga, todėl „Note" klientai realiai gali mėgautis analogiška technologija už mažesnę kainą.

 

Visgi, kai tiek daug funkcijų paremta nepertraukiamu plataus apžvalgos kampo galinės kameros veikimu, „Nissan" inžinieriai nusprendė, kad objektyvas privalo būti neapdulkėjęs ir švarus bet kuriuo metu.

 

Ričardas Piktonas, „Nissan Safety Shield" inžinierius, pasakojo:  „Galinė kamera yra pagrindas, kad veiktų „Safety Shield" sistema bei transliuojamas vaizdas iš automobilio galo naudojant aplinkinio vaizdo sistemą. Negalėjome leisti, kad kameros objektyvas kuriuo nors metu taptų nešvarus, nes dėl to klientui taptų sudėtinga kasdien naudotis technologiniais privalumais. Nenorėjome, kad objektyvo valymo užduotis gultų ant vairuotojo pečių, todėl sugalvojome pažangią valymo sistemą."

 

Sistemos dėka ant galinės kameros nebus besikaupiančio purvo ar vandens lašelių, o svarbiausia, tam nereikės jokių vairuotojo pastangų.  Ši visiškai automatizuota funkcija veikia pagal pažangius algoritmus, kurie kas sekundę apdoroja daugiau nei 3 milijonus galinės kameros vaizdo pikselių, kad nustatytų gaunamo vaizdo kokybę. Duomenys taip pat perimami iš priekinio stiklo valymo funkcijų, kad būtų lengviau įvertinti esamas vairavimo sąlygas.

 

Kameros transliuojamas vaizdas yra aiškus ir lengvai suprantamas vairuotojui. Kad būtų matoma daugiau nei 180 laipsnių kampu, objektyvas automobilio gale yra šiek tiek išsikišęs ir panašus į žuvies akį. Dėl to užfiksuojamas ištemptas vaizdas, kurį reikia skaitmeniniu būdu pertvarkyti, kad būtų galima rodyti plokščiame 5,8 colių „NissanConnect" sistemos ekrane, sumontuotame „Note" prietaisų skydelyje.

 

Tokios kameros padėties trūkumas yra tas, kad ją sunkiau apsaugoti nuo purvo, dulkių ir vandens, galinčio pakenkti vaizdui. Taigi, kitas etapas - nuolatinė fiksuojamo vaizdo analizė, kuri nustato, ar objektyvas nešvarus bei nustatomas nešvarumų tipas, kuris trukdo vaizdui. Valymo sistema yra tiek pažangi, kad gali atskirti purvą nuo paprasčiausio lietaus, o tada nedidele vandens srovele ir suspausto oro pūtikliu nuvalomas objektyvas.

 

Anot Piktono: „Smulkias dulkes geriau valyti oro srautu. Jei iš balos užtiško nešvaraus vandens, reikės gerai nuplauti, todėl užpurškiama vandens ant kameros lęšio, o paskui viskas nuvaloma aukšto slėgio oro srautu."

 

Yra net ir funkcija, skirta lietui, o bandymais nustatyta, kad geriausiai kamera veikia, kai drėkinama labai maža, bet pastovia vandens srove, kad dideli vandens lašai negalėtų susidaryti ant kameros ir pakenkti gaunamo vaizdo kokybei.

 

Išsamus skaitmeninis modeliavimas ir testai, atlikti realiomis sąlygomis, parodė, kad vandens sunaudojimas sistemoje yra minimalus, kurio nedidelis kiekis paimamas iš „Note" priekinio stiklo apiplovimo bako. Oro srovę pučia mažytis kompresorius, įtaisytas „Note" galinėje dalyje. 

 

Naujojo „Note" automobilio esminis tikslas - prieinamos aukštos klasės technologijos pirkėjams net ir mažų automobilių segmente. Šis tikslas yra įgyvendinamas pritaikant novatoriškas idėjas visiems dizaino ir inžinerijos aspektams.

 

Spragtelėkite šią nuorodą norėdami peržiūrėti vaizdo įrašą: http://newsroom.nissan-europe.com/lt/lt-lt/Media/Media.aspx?mediaid=105565