NAUJAS „NISSAN JUKE" VARIKLIS / Ivuana / Naujienos

NAUJAS „NISSAN JUKE" VARIKLIS

Naujos kartos 1,5 dCi variklis užtikrina „Nissan" kompaktiškam visureigiui didesnį sukimo momentą, mažesnes degalų sąnaudas ir mažesnes emisijas

 

  • CO2 emisijos sumažintos iki 109 g/km
  • Naujos kartos 1,5 dCi variklio savybės:

         • Variklio sukimo momentas padidintas 20 Nm iki 260 Nm

         • Sumažintos degalų sąnaudos nuo 4,8 l/100 km iki 4,2 l/100 km

  • „Stop/Start" sistema montuojama standartiškai
  • Pakeistas pavarų perdavimo koeficientas, kas užtikrina geresnes dinamines savybes ir kuro ekonomiją
  • Tylesnis variklis

Didesnis sukimo momentas ir kuro ekonomija, sumažintos emisijos, tylesnis variklis bei standartiškai montuojama „Stop/Start"  sistema - tai tik keletas naujausio 1,5 dCi variklio privalumų, kuris dabar montuojamas į visus naujus „Nissan Juke". Naujosios kartos tiesioginio įpurškimo dyzelinis variklis, kurį sukurė „Nissan Alliance" partnerė „Renault", jau yra pelnęs apdovanojimų. Su šiuo varikliu „Juke" yra efektyvesnis, dinamiškesnis ir net smagesnis vairuoti.  Iš 330 000 „Juke" modelių, parduotų nuo prekybos pradžios 2010 m. pabaigoje, daugiau nei 132 000 vienetų - apie 40 procentų visų pardavimų - yra su 1,5 dCi varikliu. Dėl to nieko nėra svarbiau, kaip naujojo variklio pristatymas rinkoje. Lietuvoje, iki šiandienos, jau parduota  daugiau nei 884 „Nissan Juke" automobilių.

 

Pakeitimai šeštosios kartos variklyje leido maksimalų sukimo momentą padidinti 20 Nm, iki 260 Nm. 80 procentų sukimo momento prieinama jau nuo 1 500 aps./min. CO2 emisija siekia  109 g/km, o kombinuoto ciklo degalų sąnaudos tesudaro 4,2 l / 100 km, todėl naujosios kartos variklis yra taupiausias įrenginys „Juke" variklių asortimente. Patobulinimai pasiekti atliekant galybę techninių pakeitimų. Galima būtų paminėti perdarytus pjezoelektrinius degalų purkštukus, kurie dabar pasižymi tikslesniu įpurškimu ir užtikrina didesnį efektyvumą (15 % sumažėjo nesudeginamų degalų), ir naują, greitesnės reakcijos, mažo inertiškumo kintamos geometrijos turbokompresorių, kuris prijungtas prie tiesesnio ir efektyvesnio oro padavimo kanalo.

 

Pritaikius žemo slėgio išmetimo dujų perdirbimo (EGR) sistemą su uždaru ciklu, kurioje išmetimo dujos atšaldomos prieš jas vėl nukreipiant į įsiurbimo sistemą, pavyko užtikrinti, kad automobilis atitiktų numatytus „Euro 6" emisijos standartus.

  

Siekiant išlaikyti pirmaujančią padėtį, kurią „Nissan" pasiekė kurdama itin efektyvų benzininį variklį, naujajame dyzeliniame variklyje pritaikytos trintį mažinančios sistemos, tokios kaip deimanto kietumo anglies (DLC) danga, naudojama su stūmikliais. Tai technologija, kuri gimė „Formulė 1" lenktynėse.

 

Variklis komplektuojamas su „Nissan" automatine „Start/Stop" sistema, kuri turi itin efektyvią pažangaus valdymo technologiją, užtikrinančią, kad variklis būtų iš naujo paleistas per 0,5 sekundės nuo momento, kai išminamas sankabos pedalas. Taip pat, sumažintas naujo variklio triukšmingumas, suteikia jam daugiau rafinuotumo.

 

Taip pat atlikti pavarų mechanizmo perdavimo momento pakeitimai, kurie leis sutaupyti daugiau degalų. Mišriu režimu naujasis „Juke" 1,5 dCi sunaudoja 4,2 l / 100 km. Senesni modeliai - 4,8 l / 100 km. Efektyvumas padidėjo 12,5 %.

 

Prie taupesnio degalų naudojimo taip pat prisidėjo „Nissan" dinaminės kontrolės sistema, kuri leidžia vairuotojui pasirinkti iš trijų režimų su variklio nustatymais: eko, įprastasis ir sportinis. Ši sistema ne tik parenka atitinkamus pedalų jautrumo nustatymus eko ir sportiniame režimuose, bet taip pat eko režime apriboja didžiausią variklio sukimo momentą iki 220 Nm, nors visus 260 Nm galima panaudoti mažinant pavarą.

 

Automobilio bendra galia išlieka 110 AG (81 kW), o našumo rodmenys (maksimalus greitis - 175 km/h, 0-100 km per 11,2 s) taip pat nepakinta.

 

Naujosios kartos variklis bus montuojamas visų komplektacijų „Juke" modeliuose, įskaitant ir ypatingąją „n-tec" versiją, kuri įkūnija naująją „NissanConnect technologiją.

 

„Be mažesnių emisijų ir didesnės degalų ekonomijos privalumų, naujasis variklis pasižymi aukštesniu sukimo momentu, kuris suteikia daugiau universalumo bei dinamikos automobiliui, vairuojant miesto sąlygomis", - pareiškė Paulas Vilkoksas, vyresnysis viceprezidentas, atsakingas už „Nissan" pardavimus ir rinkodarą Europoje.