Naujojo „Nissan LEAF“ Europinė premjera: keliama masinės gamybos elektrinių transporto priemonių kokybės kartelė
- „Nissan" pažangiojo mobilumo ikona pasirodo su padidinta galia, didesne baterija, saugumo ir
ryšio technologijomis. Tai pažangiausia ir prieinamiausia 100 % elektrinė transporto priemonė pasaulyje - Speciali versija „Nissan LEAF 2.ZERO", kurią galima užsisakyti jau nuo šiandien
2.10.2017 – šiandien „Nissan" pirmą kartą pristatė naująjį „Nissan LEAF" skirtą Europos rinka. Tai naujas, geriausiai pasaulyje parduodamos, aplinkos neteršiančios elektrinės transporto priemonės raidos etapas. Naujasis modelis įkūnija „Nissan" išmanaus mobilumo (Nissan Intelligent Mobility) viziją. Naujasis modelis gali įveikti didesnį atstumą, turi dinamišką dizainą, pažangias vairuotojo pagalbines ir ryšio technologijas.
Per „Nissan LEAF" oficialų pristatymą „Nissan Futures 3.0" renginyje, Philippe’as Saillardas, „Nissan Europe" pardavimo ir rinkodaros vyresnysis viceprezidentas, sakė: „Visiškai naujas „Nissan LEAF" yra pažangiausia ir prieinamiausia 100 % elektrinė transporto priemonė pasaulyje. Tai „Nissan" išmanaus mobilumo – mūsų ateities vizijos – ikona. Vairuojant šis automobilis suteikia daugiau malonumo, jaudulio ir labiau susietas nei bet kuri kita populiari elektrinė transporto priemonė istorijoje. Jis tiesiog nuostabus."
„Nissan" pažangioji galia (Nissan Intelligent Power): el. galios perdavimo sistema, užtikrinantididesnį įveikiamą nuotolį ir didesnį malonumą vairuojant
Naujuoju „Nissan LEAF" galima įveikti didesnį atstumą - 378 km (NEDC) viena įkrova. Vairuotojai galės mėgautis ilgesnėmis kelionėmis, sujungtomis Europos „CHAdeMO" spartaus įkrovimo tinklu. O naujoji el. galios perdavimo sistema sukuria 110 kW galią ir 320 Nm sukimo momentą, pagerindama greitėjimą ir vairavimo malonumą.
Išmanusis vairavimas su „Nissan Intelligent Driving": technologija, užtikrinanti vairavimo malonumą, didinanti saugumą ir mažinanti įtampą
Išmanesnės technologijos
Naujasis „Nissan LEAF" pilnas genialių technologijų, įskaitant „ProPILOT" pažangiąją vairuotojo pagalbinę sistemą saugesniam ir patogesniam vairavimui, kuri valdo vairą, stabdžius ir akseleratorių. Šią sistemą aktyvavus, ji padeda vairuotojui važiuojant eismo juosta, važiuojant nedideliu greičiu spūstyse arba greitkeliais įveikiant didelius nuotolius. Eismo spūstyse sistema valdo naująjį „LEAF" priversdama jį autonomiškai lėtėti arba sustoti, kai eismas nustoja judėti. Eismui vėl pajudėjus, ji vėl pajudės ir seks priešais esantį automobilį. „ProPILOT Park" sistema, vienu mygtuko paspaudimu, parkuos automobilį už jus.
Daugiau kontrolės, mažiau streso
Naujojo „Nissan LEAF" revoliucinė „e-Pedal" technologija visiškai pakeičia vairavimą, leisdama pajudėti, greitėti, lėtėti ir sustoti tiesiog padidinant arba sumažinant akceleratoriaus spaudimą. Kai akceleratorius visiškai atleidžiamas, hidrauliniai ir trinties stabdžiai įjungiami automatiškai ir visiškai sustabdo automobilį bei regeneruoja stabdymo energiją akumuliatoriui įkrauti. Automobilis išlaiko savo padėtį net stačiose įkalnėse ir nuokalnėse, kol akceleratorius vėl paspaudžiamas, taip sumažinamas stresas vairuojant.
„Nissan" išmanioji integracija (Nissan Intelligent Integration): akumuliatoriaus energijos sąsaja su socialine infrastruktūra
Naujasis „Nissan LEAF" nėra tiesiog elektrinė transporto priemonė
Naujasis „Nissan LEAF" yra gerokai daugiau, nei tiesiog 100 % elektrinė transporto priemonė. Tai mobilus energijos įrenginys su unikaliu dvikrypčiu įkrovimu. Tai reiškia, kad jis gali tiekti energiją atgal pasauliui, prijungiant prie namų ir biurų. Jis net gali grąžinti perteklinę įkrovą, kad papildytų ir stabilizuotų vietinį elektros tinklą panaudojant „Nissan" inovatyvią „Vehicle to Grid" technologiją.
Stilinga išorė
Akį traukia ne tik naujojo „Nissan LEAF" pažangiosios technologijos. Aptakios išorės, aštrios ir dinamiškos išvaizdos elektromobilis pasižymi puikiomis aerodinaminėmis savybėmis. Nesunkiai naujajame modelyje atpažinsite „Nissan" dizaino bruožus: bumerango formos žibintus, V formos priekines groteles, ryškios mėlynos spalvos groteles ir mėlyną galinio buferio apdailą.
... ir vidus
Naujojo „Nissan LEAF" vidus visiškai perdarytas, dėmesį skiriant vairuotojui ir suderinant sumanų erdvės išnaudojimą su optimaliu funkcionalumu. „Sparno" formos priekinė panelė, ryškiais mėlynais dygsniais apsiūtos sėdynės, prietaisų skydelis ir naujos formos vairas sukuria atpalaiduojančią atmosferą bei atrodo kokybiškai. O naujas 7 col. spalvotas borto kompiuterio ekranas pabrėžia esmines funkcijas, įskaitant „Safety Shield" technologiją, galios matuoklį, garso ir navigacijos sistemų informaciją. Taip pat, buvo integruota „Apple CarPlay", siekiant pagerinti ryšio patirtį* (Baltijos šalyse „Apple" šios paslaugos netiekia).
Premjerai sukurta speciali modelio versija
Švenčiant visiškai naujo, 2 kartos „Nissan LEAF" pristatymą Europos rinkai, nuo šiandien galima užsakyti unikalią versiją: ribotos laidos naująjį „LEAF 2.ZERO". Ši versija yra pirmasis modelis Europoje, visiškai aprūpintas „Nissan" technologija „ProPILOT". 38 900 EUR su PVM kainuojantys modeliai bus pristatomi pirkėjams jau nuo 2018 m. pradžios.
2017 Nissan LEAF specifications
Išorė |
|
Ilgis (mm) | 4,480 |
Plotis (mm) | 1,790 |
Aukštis (mm) | 1,540 |
Ratų bazė (mm) | 2,700 |
Vėžės plotis priekinė/galinė (mm) | 1,530-1,540/1,545-1,555 |
Minimali prošvaisa (mm) | 150 |
Vėjo pasipriešinimo koeficientas (Cd) | 0.28 |
Padargos ir ratlankiai | 205/55R16 arba 215/50R17 |
Bagažinės tūris (VDA) | 435 L |
Svoris | (kg) |
Parengto automobilio svoris | 1,490-1,520 |
Sėdimos vietos | 5 |
Pilnai sukomplektuoto automobilio svoris | 1,765-1,795 |
Baterija |
|
Tipas | Ličio jonų |
Talpa | 40 kWh |
Elektrinis variklis |
|
Pavadinimas | EM57 |
Maksimali galia | 110 kW (150 AG)/3283~9795 aps./min. |
Maksimalus sukimo momentas | 320 Nm (32.6 kgf・m)/0~3283 aps./min. |
Performance |
|
Kruizinis nuotolis | 378 km pagal NEDC |
Krovimo laikas (normalus įkrovimas) | 16 val. (3 kW) 6 val. (7 kW) |
Nuo pranešimo apie žemą baterijos lygį iki 80% (greita įkrova) | 40 min (50 kW) |