„Nissan“ pristato revoliucines elektromobilių inovacijas ir technologijas naujajame „Nissan“ „LEAF“: pažangiausias elektromobilis masėms / Ivuana / Naujienos

„Nissan“ pristato revoliucines elektromobilių inovacijas ir technologijas naujajame „Nissan“ „LEAF“: pažangiausias elektromobilis masėms

  • Pažangi pagalbinė sistema vairuotojui „ProPILOT", užtikrinanti saugesnį ir patogesnį vairavimą
  • Autonominė parkavimo sistema „ProPILOT Park"
  • „e-Pedal" technologija, skirta sklandžiam važiavimui ir stabdymui vienu pedalu
  • 378 km* viena įkrova
  • Naujas išorės ir vidaus dizainas

6.9.2017 – Šiandien „Nissan" pristatė naująjį „Nissan" „LEAF" – pažangiausią pasaulyje masinės gamybos elektromobilį ir kompanijos išmanaus mobilumo ikoną.

 

Elektra varomas, įmantrios technologijos pilnas naujasis „LEAF" yra pirmasis „Nissan" automobilis Europoje su pažangiomis pagalbinėmis sistemomis, tokiomis, kaip „e-Pedal", leidžiantis vairuoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą.

 

Jis taip pat vienu įkrovimu gali nuvažiuoti 378 km* viena įkrova, o automobilio išorės ir vidaus dizainas atnaujinti. Naujasis modelis yra aptakesnis ir šiuolaikiškesnis.

 

Naująjį „LEAF" bus galima įsigyti Europoje 2018 m. pradžioje.

 

Naujasis „Nissan LEAF" yra „Nissan" išmanaus mobilumo ir visos kompanijos ateities strategijos pagrindas," sako „Nissan" prezidentas ir generalinis direktorius Hiroto Saikawa. Naujasis „Nissan LEAF" gali įveikti didesnius nuotolius, turi autonominiam važiavimui skirtas sistemas, tokias, kaip parkavimo sistema „ProPILOT Park" arba sistemą supaprastinančią elektromobilio valdymą – „e-Pedal". Visos inovacijos, panaudotos naujajame modelyje, padės kompanijai sustiprinti lyderės pozicijas elektromobilių rinkoje bei plėsti savo įtaką pasaulinėse rinkose. Jo kertinės stipriosios savybės bus įkūnytos ateities „Nissan" modeliuose.

 

„Nissan" išmanaus mobilumo programa yra bendrovės vizija naujai apibrėžti vairavimo ateitį, kurioje automobilis bus šis tas daugiau, nei tiesiog transporto rūšis. Ji išreiškia viziją, kaip ateityje automobilis bus varomas, valdomas ir integruojamas į visuomenę.

 

Naujasis „Nissan" „LEAF" yra kompanijos „Nissan" išmanaus mobilumo vizijos įsikūnijimas viso pasaulio keliuose su pirmos kartos „ProPILOT" technologija, patobulintu elektrinis jėgos agregatu ir unikalia galimybe prisijungti ir aprūpinti energija pastatus, prie kurių jis yra prijungtas.

 

 „Nissan Intelligent Power" dėmesio centre yra naujojo „LEAF" e-jėgos agregatas, kuris užtikrina efektyvesnį energijos suvartojimą bei didesnę galią ir pagerintą valdymą. Be šio naujo agregato, automobilyje sumontuotas naujas aukštųjų technologijų ličio jonų akumuliatorius, kuris užtikrina didesnę galią ir talpą.

 

Naujasis e-jėgos agregatas, kartu su didesniu energijos vartojimo efektyvumu, užtikrina kvapą gniaužiančią 110 kW galią. Sukimo momentas dabar siekia 320 Nm ir užtikrina geresnį pagreitį.

 

Naujuoju „Nissan LEAF" dabar galima įveikti iki 378 km (pagal NEDC, skaičiavimus) viena įkrova. Norintiems nuvažiuoti naujuoju „LEAF" dar toliau, „Nissan" 2018 metų pabaigoje pristatys brangesnę versiją su galingesniu varikliu ir didesne baterija, tad klientai galės rinktis jų poreikius atitinkantį elektromobilį.

 

„Nissan Intelligent Driving": technologija, užtikrinanti vairavimo malonumą, didinanti saugumą ir mažinanti įtampą

Naujame „Nissan LEAF" yra trys pagrindinės išmanaus vairavimo technologijos. Pirmoji – tai „ProPILOT". Ji naudojama važiavimui greitkeliu viena juosta. Su šia technologija važiavimas tampa lengvesnis, ne toks įtemptas ir paprastesnis.

 

Antroji – „ProPILOT Park", kuri pakeis žmonių supratimą apie automobilių statymą. Įjungus šią technologiją, ji kontroliuoja visą vairavimą, greitėjimą, stabdymą ir pavarų pasirinkimą, automatiškai nukreipdama automobilį į stovėjimo vietą.  Dėl to automobilį pastatyti bus daug lengviau ir tiksliau.

 

Trečia, „e-Pedal" – tai revoliucinė technologija, kuri pakeis mūsų vairavimo būdą. Vairuotojai galės pradėti važiuoti, greitėti, lėtinti ir stabdyti automobilį pasitelkdami tik akceleratoriaus pedalą. Akceleratoriui esant visiškai atleistam, automatiškai naudojami regeneraciniai ir trinties stabdžiai yra automatiškai, todėl automobilis palaipsniui visiškai sustabdomas. Automobilis išlaiko savo padėtį net ant stačių įkalnių, kol akceleratorius vėl paspaudžiamas. „e-Pedal" jautrumas suteiks papildomo komforto vairuojant.

 

Agresyviomis stabdymo sąlygomis vis dar turi būti naudojamas įprastas stabdžių pedalas.

 

„Nissan Intelligent Integration": akumuliatoriaus energijos sąsaja su socialine infrastruktūra

 

„Nissan" novatoriška elektrinių transporto priemonių potencialo vizija neapsiriboja vien tik naujo „LEAF" galia. Automobilio akumuliatorius taip pat galima naudoti kaip mobiliuosius energijos kaupiklius.

 

„Vehicle to Grid" (V2G) technologija apima dvipusį įkrovimą, leidžiantį elektromobilius visiškai integruoti į elektros tinklą. Ji padeda geriau valdyti neprogramuojamus atsinaujinančios energijos srautus, todėl atsinaujinantys šaltiniai tampa dar labiau integruoti ir prieinami. Sistema leidžia elektromobilių savininkams prisijungti prie elektros tinklų ir taip atlikti reikšmingą vaidmenį tinkle bei suteikia galimybę gauti papildomas pajamas. Ėmus plačiau naudoti V2G technologiją, ji pakeis visą „Nissan" elektromobilių savininkų gyvenimą, nes jie taps aktyviais energijos rinkos dalyviais. 

 

Tvaresnės visuomenės siekis reiškia geresnius pasirinkimus kiekvieną dieną. Energijos kaupimo sistema „xStorage" naudoja kolektyvinę visos pramonės srities patirtį, kad energijos vartojimas namuose būtų efektyvesnis ir tvaresnis. „xStorage Home" kaupia energiją pigiausiu paros metu valdydama, kaip ir kada ši energija panaudojama, taip padedanti vartotojams taupyti lėšas ir gerinant visą energetikos sistemą. Ji sklandžiai integruoja visą techninę ir programinę įrangą, kurios reikia, norint valdyti ir taupyti energijos poreikius vienoje sistemoje. Naudojama teikti tinklo paslaugas: „xStorage Home" galima įkrauti iš elektros tinklo arba iškrauti į tinklą, kad būtų sukurtas lankstumas, kurio reikia, siekiant toliau didinti energijos iš atsinaujinančių šaltinių skverbtį.

 

Klientai taip pat naudos naujai suprojektuotą sąsają, esančią naujojo „Nissan LEAF" išmaniojo telefono programoje, kuri leis stebėti automobilio įkrovimo būseną, rasti artimiausią įkrovimo stotelę ir iš anksto prieš važiuojant pašildyti arba atvėsinti automobilį iki idealios temperatūros.

 

Išorinis dizainas: elegantiškas siluetas ir madinga „techno" išvaizda

 

Naujojo „Nissan LEAF" dizainas išreiškia „Nissan" požiūrį į ateitį. Dizainą įkvėpė „IDS Concept" automobilis, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 2015 m. Tokijo automobilių parodoje.

 

Priekyje yra tradicinės „Nissan" grotelės, atspindinčios kompanijos DNR, kurios vienija su kitais „Nissan" modeliais, tokiais kaip „Nissan X-Trail" ir Europoje populiariausiu „Qashqai". Tačiau mėlyna grotelių spalva, būdinga tik naujoms „Nissan" elektrinėms transporto priemonėms, išskiria ją iš kitų. „Plaukiantis" stogas suteikia papildomo žavesio bei dinamiškos išvaizdos. Aptakiuose LED žibintuose matyti „Nissan" būdingas bumerango dizainas.

 

Interjero dizainas: pranašumo jausmas su grynomis, ramiomis emocijomis

 

Visiškai pertvarkytas ir naujojo „Nissan LEAF" salonas – skoningas, saikingas ir subtilus. Tai pasiekta naudojant aukštesnės kokybės medžiagas ir bendrą jų derinį bei apdailą, stengiantis, kad „gyvenimas salone" atitiktų įmantrų važiavimo pobūdį.

 

Keleiviai ir vairuotojas salone iš karto pastebės ir įvertins specialius gyvus mėlynus dygsnius ant sėdynių, prietaisų skydelio ir vairo, bei naujos išvaizdos 7 colių spalvotą (TFT) ekraną. Ekrano komponentų išdėstymas buvo iš naujo suprojektuotas, kad būtų lengviau suvokti pagrindines funkcijas, tokias kaip „Safety Shield" technologija, įkrovos būsena, galia ir garso bei navigacijos sistemos informacija. Kai kuriose šalyse į informacinę ir pramoginę sistemas automobiliuose su navigacijos sistema buvo įtraukta „Apple" „CarPlay".

 

Naujasis „LEAF" pakeičia pirmosios kartos modelį, geriausiai parduodamu pasaulyje elektriniu automobiliu. Nuo to laiko, kai 2010 m. imta prekiauti šiuo modeliu, „LEAF" pasirinko daugiau nei 280 000 pirkėjų.

 

„Naujasis „LEAF" yra daugiau nei transporto priemonė; jis apibrėžia, kaip žmonės gyvena ir važiuoja, suteikiant jiems naują visiškai skirtingą automobilio nuosavybės patirtį. Naujasis „LEAF" turi galimybių pakeisti tiek jo savininkų, tiek ir visos planetos gyvenimą", – sako „Nissan" prezidentas Hiroto Saikawa.

 

2018 Nissan LEAF specifikacija (Europinis modelis)

Nepatvirtinta homologacijos

 

Exterior

(mm)

Overall length

4,480

Overall width

1,790

Overall height

1,535/1545

Wheelbase

2,700

Track width front/rear

1,540/1,555

Minimum ground clearance

150

Coefficient of drag (Cd)

0.28

Tires

205/55R16 or 215/50R17

 

Weights/capacity

(kg)

Curb weight (min)

1,535

Capacity

5 passenger

Gross vehicle weight

1,765-1,795

 

Battery

 

Type

Li-ion battery

Capacity

40kWh

 

Electric motor

 

Name

EM57

Maximum output

110kw(150ps)/3283~9795rpm

Maximum torque

320N・m(32.6kgf・m)/0~3283rpm

 

Performance

 

Cruising range

378 km(NEDC)

Charging time (normal charging)

16 hours(3kW)
8 hours(6kW)

Charging time up to 80% (Quick Charging)

40 minutes

Maximum speed

144 km/h

 

LONG VERSION (in ENGLISH)

 

* NEVC (Naujasis Europos važiavimo ciklas)