„NISSAN“ APKLAUSA RODO, KAD 76 PROCENTAMS TŪKSTANTMEČIO KARTOS ATSTOVŲ PERĖJIMAS PRIE EKOLOGIŠKO AUTOMOBILIO ATRODO GERIAUSIAS BŪDAS PRIARTĖTI PRIE TVARESNĖS ATEITIES
- Tyrimo rezultatai, kuriuos „Nissan" atskleidė išskirtinai Londone vykusiame „FutureFest"
- 76 procentai tūkstantmečio kartos atstovų teigia, kad ekologiško automobilio vairavimas yra svarbiausias veiksmas, kurio jie imtųsi, norėdami gyventi ekologiškiau
- Daugiau nei 50 procentų svarstė įsigyti elektromobilį arba jau turi jį
- Dauguma jų pasiryžtų dideliems gyvenimo pokyčiams, o ne mažiems veiksmams
10.10.2016 – Anot „Nissan European" atlikto tyrimo apie tūkstantmečio kartos atstovų požiūrį į elektrines ir hibridines transporto priemones, daugiau nei trys ketvirtadaliai tūkstantmečio kartos atstovų* (76 procentai) ekologiško automobilio vairavimą laiko geriausiu sprendimu, norint gyventi ekologiškiau.
Tyrimas, kurį „Nissan" elektrinių transporto priemonių direktorius Garethas Dunsmore'as atskleidė išskirtinai Londone vykusiame „FutureFest", nagrinėjo 2 500 Europos tūkstantmečio kartos atstovų (nuo 18 iki 34 metų amžiaus) požiūrius JK, Prancūzijoje, Italijoje, Vokietijoje ir Ispanijoje.
Tyrimas parodė, kad tūkstantmečio karta linkusi išbandyti naujoves, kvestionuoti procesus ir kitaip mąstyti apie ateitį. Ataskaita parodė, kad tūkstantmečio kartos rūpestis dėl ekologijos yra ne mažo masto problemos, pvz., perdirbimas (24 procentai) arba perpildyti sąvartynai (14 procentų), o pasaulinės problemos, pvz., klimato kaita (53 procentai) ir oro užterštumas (42 procentai). Norėdami padėti išspręsti šias problemas jie yra pasiryžę imtis ryžtingų pokyčių, pvz., rinktis energijos tiekėją, naudojantį ekologiškus sprendimus (62 procentai), arba palaikyti prekės ženklus, įsipareigojusius būti ekologiškesniais (53 procentai).
Garetas Dunsmoras, „Nissan Europe" elektromobilių direktorius, teigė: „Visada žinojome, kad tūkstantmečio karta – tai iššūkių karta, tačiau mūsų tyrimas Europoje taip pat parodė, kad jie pakeis ateitį pasiryžę drastiškai keisti savo gyvenimo būdą vardan svarbių pokyčių pasaulyje, kuriame gyvena. Tūkstantmečio kartos tikėjimas elektromobiliais, pvz., „Nissan LEAF" ir „e-NV200", jau esančiais keliuose, teikia man begalinę viltį, kad jie yra dalis sprendimo, siekiant tvaresnės ateities. Kaip industrija privalome dirbti sunkiau, norėdami patenkinti šios grupės interesus ir poreikius."
Sarvantas Singhas, vyresnysis partneris, „Frost & Sullivan" ir „Nissan" pažangių automobilių patariamosios tarybos narys**, sakė: „Čia tirta tūkstantmečio kartos demografinė grupė turi potencialą daryti stiprią įtaką nulemiant transporto ir tvarumo ateitį. Mūsų tyrimai nuolat rodo, kad jie anksčiausiai įsisavina naujausias technologijas, gyvena ekologiškiau už ankstesnes kartas ir turi bendrą polinkį atsisakyti dalykų ir keisti gyvenimo būdą pagal asmenines vertybes ir įsitikinimus."
„Nissan" Garetas Dunsmoras, kaip oficialus „FutureFest", inovacijų labdaros „Nesta" rengiamo renginio inovacijų partneris, kalbėjo apie automobilių sektoriaus ateitį. Jis sakė: „Kada automobilis nėra automobilis?" Prieš apžvelgdamas mobilumo ateitį ir esminį „Nissan" vaidmenį jos formavime, ponas Dunsmoras nagrinėjo automobilių evoliuciją ir tai, kad greitai klientai galės protingiau naudotis savo transporto priemonėmis.
Susitelkusi ties pažangaus mobilumo sprendimais, kurių galutinis tikslas yra visiškas taršos pašalinimas ir tragiškų įvykių keliuose išvengimas, „Nissan" yra visiškai elektrinių transporto priemonių rinkos pionierė nuo 100 procentų elektrinio ir visiškai aplinkos neteršiančio „Nissan LEAF" pristatymo 2010 m. Šiuo metu viso pasaulio keliuose yra daugiau nei 230 000 „Nissan LEAF" automobilių ir jis įsitvirtinęs kaip geriausiai pasaulyje parduodamas elektromobilis. „Nissan" neseniai pristatė trečios kartos modelį su 30 kWh akumuliatoriumi, suteikiančiu 26 procentais didesnį atstumą, palyginti su ankstesniu modeliu, ir iki 250 km važiavimo atstumą su viena įkrova.
Galbūt stebėtina, tačiau dauguma tirtų tūkstantmečio kartos atstovų turėjo automobilį (77 procentai). Nors šiuo metu jie galbūt ir nevairuoja elektrinių transporto priemonių, jie linkę įsigyti ateities vairavimo technologijų, tikėtina, kad net du iš trijų įsigys hibridinį automobilį per artimiausius 10 metų, o daugiau nei pusė teigia, kad per tą laiką įsigytų elektromobilį.
Norėdama įrodyti savo tebetęsiamą įsipareigojimą dėl saugesnės ir tvaresnės ateities, „Nissan Motor Company" nuo 2009 m. yra „Dow Jones" tvarumo indekso (DJSI) Azijoje / Ramiajame vandenyne narė ir neseniai buvo įtraukta į pasaulinį indeksą, rodantį pirmaujančias tvarumo siekiančias kompanijas visame pasaulyje.
Daugiau informacijos apie „FutureFest" galite rasti čia: http://www.futurefest.org/
* Tūkstantmečio karta vadinami žmonės, gimę laikotarpiu nuo 1982 iki 2004 m. Demografinėse grupėse tūkstantmečio karta eina po X kartos. Ši karta dažnai siejama su technologijomis ir socialine medija. Taip pat vadinama karta Y.
** Pažangių automobilių ekspertų patariamąją tarybą „Nissan" įkūrė 2016 m. balandį. Vadovaujama „Nissan" elektrinių transporto priemonių Europoje vadovo Garetho Dunsmore'o, taryba susitelkusi į pažangaus mobilumo debatų plėtojimą už Europos automobilių bendruomenės ribų. Dvylika jos narių atstovauja daugybei kompanijų ir organizacijų, įskaitant Europos klimato fondą, „Frost & Sullivan" ir „Ecotricity".
Apie tyrimą
2016 m. „Nissan Europe" užsakė tyrimą JK, Prancūzijoje, Ispanijoje, Vokietijoje ir Italijoje apie tūkstantmečio kartos požiūrį į mobilumo ir elektrinių transporto priemonių ateitį. Iš viso buvo apklausta 2 500 tūkstantmečio kartos atstovų nuo 18 iki 34 metų šiose penkiose valstybėse, po 500 respondentų iš kiekvienos rinkos.