„PULSAR NISMO" KONCEPCINIS MODELIS - „NISSAN" AISTROS AUTOMOBILIŲ SPORTUI PROVERŽIS C SEGMENTE / Ivuana / Naujienos

„PULSAR NISMO" KONCEPCINIS MODELIS - „NISSAN" AISTROS AUTOMOBILIŲ SPORTUI PROVERŽIS C SEGMENTE

  • „Nissan Pulsar NISMO" koncepcinio modelio pasaulinis debiutas 2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje
  • „NISMO" pristatoma naujosios „Pulsar" serijos sportinio flagmano vizija
  • Išraiškinga išvaizda ir aerodinaminis kėbulas
  • Lenktynių įkvėptas vidaus ir išorės dizainas
  • Patobulinta važiuoklė ir vairo mechanizmas efektyvesniam valdymui ir didesniam manevringumui užtikrinti

Aistra, emocijas žadinanti patirtis ir lenktynių įkvėpti originalūs inžineriniai sprendimai - trys pagrindinės vertybės, įkūnytos kiekviename „NISMO" produkte, nesvarbu, ar jis skirtas lenktynių trasai ar prekybos salonui. 2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje debiutuojantis naujasis „Nissan" koncepcinis modelis „Pulsar NISMO"- tai dar vienas bendrovės žingsnis į priekį, siekiant paskleisti „NISMO" idėjas kuo platesnei auditorijai. Pirmąkart pasauliui pristatoma įspūdinga dizaino koncepcija yra „Pulsar" sportinio flagmano stiliaus ir techninių galimybių studija.

„Pulsar NISMO" koncepcinis modelis yra sportinės prigimties, kaip ir visi „NISMO" produktai. Tai naujas įkvepiančios dinamikos lygmuo „Pulsar" asortimente. Nors koncepcija šiuo metu tėra dizaino studija, „Nissan" yra užsibrėžusi plėsti savo „NISMO" modelių asortimentą, naujos kartos vairuotojams pristatydama naujus ryškius sportinius automobilius.

 „Pulsar NISMO" koncepcinis modelis yra akivaizdus „Nissan" ir „NISMO" kūrinys - tai atpažįstama iš kiekvieno kėbuloapdailos ir dizaino elemento. Koncepcinio modelio kėbulas nudažytas matine pilka spalva. Išraiškingą priekinį bamperį puošia „NISMO" logotipas, du sparnai su raudonomis detalėmis, platesnės optimaliai pritaikytos oro įsiurbimo angos bei stulbinamos stabdžių aušinimo angos.

 Gilesni šoniniai gaubtai, žemesnė prošvaisa ir 19 colių penkių stipinų lengvojo lydinio ratlankiai su 235/35 R19 padangomis pabrėžia tvirtą „Pulsar" stotą, o galinis bamperis su difuzoriumi ir du išmetamųjų dujų vamzdžiai centre dar labiau sustiprina automobilio sportinį charakterį. Iš kitų elementų minėtinas anglies pluošto galinis aptakas, šoniniai gaubtai ir platėjančios ratų arkos. Kitaip nei standartiniame automobilyje, vietoj balto atbulinės eigos žibinto „Pulsar NISMO" koncepciniame modelyje įrengtas skaidrus žibintas su tamsia apdaila.

 Kitos „Nissan" sportinio C klasės koncepcinio hečbeko „Pulsar NISMO" dizaino temą plėtojančios detalės - juoda chromuota apdaila aplink šoninius langus, anglies pluošto apdaila ir raudoni „NISMO" elementai durų veidrodėlių apačioje.

 „Pulsar NISMO" koncepcinio modelio vidus taip pat įkvėptas automobilių sporto: apie tai byloja įgilintos sėdynės su „Alcantara" apdaila, sportinis trijų stipinų vairas ir lengvojo lydinio pedalai.

 Kaip ir visi „NISMO" modeliai, ši „Pulsar NISMO" koncepcinė versija neapsiriboja vien išvaizda. „NISMO" inžinieriai žino, kad puikias važiavimo savybes lemia nestandartinis mąstymas, sumanūs inžineriniai sprendimai ir noras išmėginti naujas idėjas. Šių principų veiksmingumą rodo per daugiau nei 30 metų pasiekti rezultatai lenktynių trasoje.

 Po „Pulsar NISMO" koncepcinio modelio išore slepiasi atnaujinta pakabos sistema. Joje įdiegti lenktynių trasoje išbandyti sprendimai. Ši koncepcinė versija išsiskiria ne tik žemesne prošvaisa, bet ir patobulintomis spyruoklėmis bei amortizatoriais, kad vairuotojai galėtų mėgautis automobilio manevringumu bei greita reakcija, kuri būdinga visiems „NISMO" modeliams. Kuriant šią „Pulsar NISMO" koncepciją, daug dėmesio skirta valdymo modifikacijoms, kad automobilis dar tiksliau reaguotų. Patobulinimai įdiegti remiantis patirtimi, įgyta bandant „Pulsar" automobilį. Taip siekta dar labiau susikoncentruoti į vairuotoją ir užtikrinti rafinuotą vairavimo patirtį.

Vėliau bus paskelbta daugiau informacijos.