„NISSAN LEAF" ELEKTROMOBILIŲ SAVININKAI NUVAŽIUOJAMŲ KILOMETRŲ SKAIČIUMI LENKIA DYZELINIŲ IR BENZININIŲ AUTOMOBILIŲ VAIRUOTOJUS
- „Nissan LEAF" elektromobilius vairuojantys europiečiai per metus nuvažiuoja 40 proc. didesnį atstumą nei vidutiniškai dyzelinių ar benzininių automobilių vairuotojai Europoje*.
- Europoje jau parduotas 31 000, o pasaulyje 150 000 Nissan LEAF.
- Remiantis „CarWings" telemetrinės sistemos duomenimis, „Nissan LEAF" vairuotojai pirmauja pagal vidutinę automobilio ridą Europos transporto sektoriuje.
Šiandien „Nissan" nustatė, jog vien elektra varomus „Nissan LEAF" automobilius vairuojantys europiečiai per metus nuvažiuoja 40 proc. didesnį atstumą (16 588 km) nei automobilių su vidaus degimo varikliais savininkai (11,539 km¹).
Pagal vidutiniškai nuvažiuojamą atstumą per savaitę pirmoji vieta atitenka „Nissan LEAF" savininkams iš Ispanijos (daugiau nei 367 km), antrieji yra švedai (339 km), o trečiąją vietą užima Jungtinės Karalystės vairuotojai (324 km).
Šalis |
Užfiksuotas bendras „Nissan LEAF" automobiliais nuvažiuojamas atstumas per savaitę (km) |
Viso km per metus (LEAF) |
Ispanija |
367 |
19,084 |
Švedija |
339 |
17,628 |
Jungtinė Karalystė |
324 |
16,848 |
Norvegija |
317 |
16,484 |
Italija |
305 |
15,860 |
Prancūzija |
303 |
15,756 |
Vokietija |
279 |
14,508 |
Kaip rodo naujausi Europos Komisijos analizės duomenys, tradicinių benzinu ar dyzeliu varomų automobilių vidutinė rida per savaitę sudaro 222 km.
Įvertinusi „Nissan LEAF" automobiliuose įdiegtos „CarWings" telemetrinės sistemos užfiksuotus realius važiavimo duomenis, „Nissan" kompanija apskaičiavo, jog Europos vairuotojai savo „Leaf" automobiliais* per savaitę vidutiniškai nuvažiuoja 319 km. Beje, visas šis atstumas nukeliaujamas į aplinką neišskiriant nė gramo teršalų. Remiantis „CarWings" sistemos informacija, novatoriškasis elektromobilių šeimos atstovas LEAF visame pasaulyje jau yra nuriedėjęs 1 mlrd. kilometrų*. Tai didžiausias nuvažiuotas atstumas per visą elektromobilių istoriją.
Šie automobilių gamintojo tyrimai taip pat parodė, kad 89 proc. „Nissan LEAF" vairuotojų akumuliatorių krauna naktį savo namuose. Tai sąlygoja mažesnes išlaidas - vos mažiau nei 0.02 Euro centai už vieną kilometrą†.
„Nissan LEAF" vairuotojų įpročiai stebimi ketverius metus nuo pat pirmojo masinės gamybos vien elektra varomo automobilio pasirodymo rinkoje 2010 m. Šiandien, tai populiariausias elektromobilis istorijoje: visame pasaulyje parduota daugiau kaip 150 000 „LEAF" automobilių, iš kurių Europoje - daugiau nei 31 000.
Už elektromobilius Europoje atsakingas „Nissan" direktorius Jean-Pierre Diernazas pareiškė: „Nuo pat pradžių mes teigėme, jog „Nissan LEAF" nėra vien miesto ar tik papildomas automobilis. Dabar galime pateikti šį teiginį įrodančių duomenų. Mūsų klientai dažnai prisipažįsta, kad „Nissan LEAF" perka kaip antrą automobilį, tačiau galiausiai jį eksploatuoja daugiau nei kitą savo turimą automobilį. Iš „CarWings" gaunama informacija tik patvirtina šį faktą."
„Tokia pirkėjų pozicija susiklosto dėl to, kad automobiliui būdingos itin mažos energijos sąnaudos ir eksploatacinės išlaidos. Be to, „Nissan LEAF" sklandžiai ir labai tyliai rieda. Todėl po to sunku grįžti prie dyzelinio ar benzininio automobilio vairo."
Neseniai „Nissan" bendrovė papildė savo elektromobilių asortimentą, pristatydama aplinkos neteršiantį kompaktišką miesto furgoną „e-NV200". Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite: http://www.nissan.lt/
* Bendri skaičiai nurodyti remiantis „Nissan" pasaulinio duomenų centro (GDC) 2014 m. rugsėjo 30 d. (koordinuotu pasauliniu laiku) duomenimis. Vidutiniai rodikliai surinkti tik iš „CarWings" sistemoje užregistruotų „Nissan LEAF" automobilių, sudarančių apie 54 proc. bendros pardavimo apimties. Naudojami duomenys apima laikotarpį nuo 2014 m. balandžio 1 d. iki rugsėjo 30 d.
¹ Vidurkis skaičiuotas naudojant Jungtinės Karalystės, Prancūzijos, Ispanijos, Italijos, Švedijos ir Norvegijos 2013 metų rinkos statistinį vidurkį. Siekiant nustatyti Europai būdingą vidutinį rodiklį, vertinant kiekvienos šalies duomenis buvo taikytas svertinis koeficientas." Nenaudoti vokietijos duomenys, nes nėra prieinama naujausia informacija, o visi apskaičiuot kilometražų vidurkiai yra yra numanomi.
JK vidurkis (km) |
12,714 |
Prancūzijos vidurkis (km) |
12,699 |
Ispanijos vidurkis (km) |
9,928 |
Italijos vidurkis (km) |
9,560 |
Švedijos vidurkis (km) |
11,660 |
Norvegijos vidurkis (km) |
12,670 |
Viso |
69,231 |
Europinis vidurkis (km) |
11,538.50 |
Šaltiniai:
JK: : According to Department for Transport; Table NTS0902 Annual mileage of 4-wheeled cars (https://www.gov.uk/government/statistical-data-sets/nts09-vehicle-mileage-and-occupancy)
Prancūzija: According to the Institut National de la Statistique et des etudes economiques (http://www.insee.fr/fr/css/images/logo_insee.png)
Ispanija: According to a study by consultancy Audatex
Italija: According to Segugio.it, reported in its monthly "Osservatorio mensile di Segugio.it" (http://assicurazioni.segugio.it/news-assicurazioni/00009708-auto-si-usa-di-meno-12-2-sui-km-percorsi.html)
Švedija: According to ‘trafa.se' (http://www.trafa.se/sv/malportal/Indikatorer/Genomsnittlig-korstracka-per-ar-for-personbilar-agda-av-fysiska-personer/)
Norvegija: According to ‘Statistics Norway' (https://www.ssb.no/en/transport-og-reiseliv/statistikker/klreg/aar/2014-05-08?fane=tabell&sort=nummer&tabell=175461)
† Nurodyta kaina nuo 0.012 Euro centų už vieną kilometrą pagrįsta (i) elektros energijos kaina nakties metu (remiantis 2015 m. sausio 7 d. duomenimis, „LESTO" standartinis elektros tiekimo tarifas nakties metu, skaičiuojant 24kWh pilnam akumuliatoriaus įkrovimui nuo 0% iki 100 %. ir (ii) iki 199 km nuvažiuojamu atstumu esant iki galo įkrautam akumuliatoriui (efektyvumui siekiant 95 proc.). Faktinės sąnaudos ir važiavimo atstumas gali skirtis dėl vairavimo stiliaus, kelio sąlygų, oro kondicionieriaus bei kitų nuo „Nissan" nepriklausančių veiksnių.