„NISSAN GYM", ARBA TRENIRUOTĖ UŽ VAIRO
- „Nissan" pristato naują „GYM" mygtuką, padėsiantį vairuotojams pagerinti savo fizinę formą.
- Papildoma pagalbinių vairavimo sistemų išjungimo funkcija leis pakoreguoti savo kūno formas.
- Reguliariai važinėjant per savaitę vidutiniškai galima sudeginti 1415 kalorijų.
„Nissan" bendrovė gali išgarsėti ne tik savo inovatyviomis pagalbinėmis vairavimo sistemomis. Dabar ji taps pirmąja automobilių gamintoja, siūlančia visų šių sistemų išjungimo funkciją.
Šis originalus sprendimas sukurtas siekiant padėti vairuotojams pagerinti savo fizinę formą, nes Europoje atliktas tyrimas parodė, jog šio regiono vairuotojų sveikatingumo lygis yra vienas žemiausių pasaulyje.
Nauja „GYM" funkcija iš pradžių bus siūloma aukščiausios klasės „X-Trail" ir „Qashqai" modeliams. Ši funkcija leidžia vienu mygtuko spustelėjimu išjungti visas pagalbines vairavimo sistemas, tad jas pavaduodami reguliariai važinėjantys vairuotojai gali atitinkamai pasimankštinti.
„GYM" mygtuku išjungiamos ne tik sistemos, tokios kaip automatinio automobilio statymo sistema „Nissan Park Assist", bet ir kita įranga, kuri daugeliui vairuotojų yra tapusi kaip savaime suprantama, pavyzdžiui, elektrinis vairo stiprintuvas ir elektrinio langų valdymo funkcija. Be to, nuspaudus šį mygtuką, padidinamas greičio, stabdžio ir sankabos pedalų pasipriešinimas bei įtempiama pavarų perjungimo svirtis, todėl vairuotojas turi įdėti daugiau pastangų.
Taip mankštinantis už vairo, automobilio informacinė pramoginė sistema registruoja sudeginamas kalorijas ir seka vairuotojo daromą pažangą per naują Gym And Go programą.
Ši naujovė diegiama atsižvelgiant į Luros universiteto Švedijoje atlikto tyrimo rezultatus. Buvo nustatyta, kad vairuotojai Europoje yra labiau nutukę ir prastesnės fizinės formos, daugiausia dėl padidėjusių eismo kamščių, nes įstrigę juose vairuotojai yra priversti praleisti daugiau laiko už vairo.
Už klientų gerovę atsakingas „Nissan" direktorius dr. P. Taka taip pakomentavo šią naują funkciją: „Mes labai rimtai žiūrime į savo klientų sveikatą ir gerovę. Todėl sukūrėme sistemą, kuri padės jiems to pasiekti.
„Autonominio vairavimo technologijos atveria dar vieną „GYM" sistemos pritaikymo galimybę. Ateityje vairavimo funkcijas gali perimti pats automobilis, o keleiviai valdymo prietaisais naudosis kaip treniruokliais. Vairas gali padėti užsiauginti raumenis, o modifikuoti pedalai - mankštinti kojas ištiesiant ir sulenkiant."
Kurdama šią sistemą, „Nissan" į pagalbą pasitelkė fizinio rengimo specialistus. „Le Mensonge" sporto centrui Paryžiuje vadovaujantis asmeninis treneris Raolas Pofilas pasakojo: „„Nissan" paprašė manęs parengti programą, kuri padėtų vairuotojams sudeginti daugiau kalorijų ir sulieknėti, tačiau nesuvaržant jų komforto automobilyje. Pagal mano programą reguliariai važinėjantys vairuotojai per savaitę gali sudeginti vidutiniškai apie 1415 kalorijų."
„Nissan Technical Centre Europe" inžinieriai šią technologiją sumaniai integravo keturiuose „Nissan X-Trail" prototipuose. Vizualiai jie skiriasi tik slankiojamosiomis sklendėmis durelėse mechaniniams langų kėlikliams pasiekti.
Nuolat važinėjantis vairuotojas iš Ispanijos Juanas D'Aprilia (matomas nuotraukoje) buvo vienas iš keturių tyrime dalyvavusių „Nissan" klientų. Vairuodamas „X-Trail" su įrengta „GYM" sistema per devynis mėnesius jis neteko 22 kg.
„Aš nieko kito neveikiau, tik kasdien važinėjau į Barseloną, - tvirtino jis. - Tačiau šios kelionės mano gyvenimą apvertė aukštyn kojomis: mano liemuo suplonėjo 20 cm, užsiauginau didelius raumenis. Be to, dabar aš turiu širdies draugę, bet, manau, taip galėjo nutikti todėl, kad jai labai patinka mano automobilis."
Po sėkmingo bandymo, nieko nelaukusi, „Nissan" bendrovė nusprendė pradėti šios technologijos gamybą. Pirmieji modeliai su „GYM" įranga klientus pasieks 2015 m. balandžio 1 d. Pirmajai partijai tokių automobilių bus siūlomas specialus finansavimo planas, taikant 1% metinę palūkanų normą.